woensdag 26 september 2012

There are some changes !

Zo nu en dan moet het weer ff anders, dan zit ik in de kamer en
voel ik het "pruttelen". Wat doet dat eigenlijk daar, is het niet
leuker om en waarom zal ik niet eens, en dan ga ik....
Hup de gordijnen eraf, de lijsten van de muur, enz.enz.
Echt hele grote veranderingen zijn het niet hoor, maar toch net genoeg
om een nieuwe look te creëren !


Zo was het :














En zo is het nu :











Heerlijk, alles weer lekker fris en net ff anders.

Groetjes, Ruth


2 opmerkingen:

  1. Mooie verandering Ruth en wat heb je een sfeervolle woonkamer.
    Ik ga je volgen, want ik ben benieuwd naar meer.
    Leuk ook dat je mij bent gaan volgen.

    Fijne week en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je lieve reactie Mea !
      Ik heb ook zo genoten van jou blog, wat heb je een prachtige, rustige stijl. 'T sprak me gelijk aan.
      In elk geval hartelijk welkom op m'n blog ik voel me zeer vereerd &...altijd leuk als we elkaar kunnen inspireren.

      Groetjes Ruth

      Verwijderen